17. elokuuta 2014

I'm stronger than I've been before

 photo semmone_zps3e4ae7fb.jpg photo waveafterwave_zpse157712c.jpg
Istutaan alas ja tehdään suunnitelma tulevaisuudesta paperille,
jaksaa vielä hetken kun tietää mitä on tulossa.
Vihkossa se näyttää hyvältä, mutta käytännössä se on vielä parempaa.

Kuvat ei sovi yhteen, mutta ne kuvaa mun lauantai-illan fiiliksiä.
Kuva itsestäni kattoo mua silmiin, se muistuttaa mua miksi mun pitää tehdä töitä nyt.
Se kuva katsoo myös tulevaisuuteen, joka alkaa hetki hetkeltä lähestyä.

Pitää jaksaa yhdeksän päivän putkia ilman vapaapäivää.
Se tunne kun hyytävää talvea ei käytännössä ole, se saa sut tekemään niitä töitä.
Tiedän minkä takia mä tätä teen, pidän sen mielessä silloinkin kun ei vaan jaksaisi enää.

Tää postaus on varmaan enemmän itselleni kuin kellekään muulle.

1 kommentti:

  1. Lähetkö takaisin Aasiaan? :) aiotko jatkaa opiskeluja joskus, jos nii mitä?:)

    VastaaPoista

Avaa sydäntäsi, olen kuulolla!