11. marraskuuta 2013

If people were rain, I was drizzle and she was a hurricane

 photo lookingforalaska_zpse90f388d.jpg photo clockandbracelets_zps78539301.jpg photo melodicajakirja_zps43113d34.jpg photo muumitmuumit_zpsb19fb953.jpg Tällä hetkellä mä olen luultavasti yltiömäisen väsyneenä Oslon lentokentällä, yön valvoneena ja odottamassa seuraavaa lentoa. Toivottavasti. Jos kaikki menee niin kuin ollaan suunniteltu. Teidän on hyvä tämän kylmän marraskuun toisena maanantaina saada hyvä lukuvinkki; Looking For Alaska by John Green.

Looking For Alaska
Mulla oli erittäin kovat odotukset tätä kirjaa kohtaan, koska oon lukenut niin paljon ylistäviä arvosteluja ja kuullut kehuja tästä, sekä pidin TFiOS:ista tosi paljon, ja pakko sanoa että en pettynyt ollenkaan. Tarina sijoittuu sisäoppilaitokseen ja kaveriporukkaan siellä. Kirja kertoo Miles Halterista joka muistaa kuuluisien henkilöiden viimeisiä sanoja, Alaska-nimisestä tytöstä, rakkaudesta ja menetyksistä. Mulle tuli lukiessa Alaskasta mieleen Skinsin Effy ja pikaisella googlettamisella en ole ainoa. Tässä oli niin paljon kohtia joissa naureskelin ääneen ja myös niitä joissa pidättelin itkua. Just tätä hyvä kirja tarjoaa, tunneskaalan päästä päähän.  Ylistyksen sana täältäkin tuolle kirjalle. Lukekaa, seriously.

“He was gone, and I did not have time to tell him what I had just now realized: that I forgave him, and that she forgave us, and that we had to forgive to survive in the labyrinth. There were so many of us who would have to live with things done and things left undone that day. --

- John Green, Looking For Alaska

PS Eikö oo hieno kirjanmerkki? Leikkasin noita parit Melodican korteista mutta laitoin jo molemmat jakoon koska, noh, mitä hittoa mä tekisin kirjanmerkeillä Thaimaassa?!

8 kommenttia:

  1. aaa niin hyväää reissua apua♥♥♥ ja noi john greenin kirjat on ilmeisen hyviä ku tuntuu että tulee joka paikassa vastaan! täytynee ryhdistäytyä joskus ja alkaa lukemaan taas kirjoja perkeles

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja joo todellakin kannattaa ryhdistäytyä ;-)

      Poista
  2. Minäkin tulen tänne hehkuttamaan kelloasi, se on täydellinen ! Mistä olet sen hankkinut ? :)

    VastaaPoista

Avaa sydäntäsi, olen kuulolla!